Zmiana / Pink, Blue

  Zmiany są częścią życia każdego z nas. Bywa, że z jakiegoś powodu obawiamy się ich. Zmiany nie są bolesne. To nasze rozwlekanie ich i rozmyślanie sprawia je takimi. Zmiany czasami są  zaplanowane, a czasami pojawiają się nagle, niespodziewanie. Każda z nich posuwa nas naprzód i uczy nowych rzeczy. Gdy jest to zmiana na dobre, to jest to powód do świętowania. Częściej jednak, w pamięci zostają te gorsze, które były powodem naszych zmartwień. Jak wspomniałam zmiany często są nieuniknione, więc po co zamęczać się takimi, na które nie mamy wpływu? Mamy tylko jedno życie a marzeniem każdego jest przeżywanie tylko radosnych chwil.

   Jeśli na coś naprawdę nie mamy wpływu, chociaż próbujemy, ogarnia nas stres, zdenerwowanie, żal i same negatywne emocje. Psujemy swoje zdrowie, zamęczamy się wszystkim i czujemy się bezsilni. Gdy wszystkie złe emocje przeminą, zyskujemy czas na radość, na odpoczynek i na przejście do lepszych rzeczy. Na własnym przykładzie mogę potwierdzić, że właśnie takie sytuacje pokazują nam rzeczy, które nie zawsze dostrzegamy w codzienności. Chociaż zmiana swojego nastawienia z dnia na dzień nie jest łatwe to szybkie uporanie się z problemem przyniesie nam ulgę. Ważne jest, żeby pożegnać się z przeszłością, do której już nie chcemy wracać i zrobić kroku do przodu. Potrzeba tylko odwagi.


   Uwielbiam dzisiejsze zdjęcia za kolory. Jakiś czas temu szperając po zimowych wyprzedażach w internecie, trafiłam na kurteczkę, którą mam na sobie. Uwielbiam różowy, więc futerko w takim kolorze od razu podbiło moje serce. Jedynym dylematem był nadruk na plecach. Początkowo nie byłam do niego przekonana, ale na ten moment jest to moja ulubiona kurtka, a nadruk dodaje jej tylko oryginalności. Pogoda dopisywała cały dzień i chociaż od kilku dni prognoza wróżyła pochmurną sobotę, było zupełnie inaczej. Wreszcie mogłam wyjść w dżinsowej kurtce, a pod spodem mieć tylko krótki rękawek i nie zmarznąć. Uwielbiam taką pogodę, chociaż nic nie przebije ciepłych, letnich dni.



Miłego dnia.

Spodnie - Bershka | Kurtka - Zara | Bluzka - Zara | Okulary - FantasEyes
 

13 komentarzy

Fotografia sposobem wyrazu pisze...

Genialnie! Świetna katana i spodnie :)

Fotografia sposobem wyrazu - blog

JUST EMSi pisze...

swietna stylizacja! zdecydowanie moje serce skradły te spodnie :)

co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
http://justemsi.blogspot.com/

Leyraa pisze...

Świetna jest ta kurtka :) Masz rację, chwile smutku też są potrzebne, bo dzięki nim doceniamy te dobre ;)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

Leyraa Blog

Book Majka pisze...

Zmiany są w życiu nieuniknione. Te planowane warto przemyśleć, ale jeśli wydają się sprawić, że nasze życie może stać się lepsze, nie wahać :P Ładna stylizacja :)
na-wrotkach.blogspot.com

Shikatemeku pisze...

Zmiany są potrzebne w życiu, aby nie pogrążyć się w monotonności! Stylizacja nie mój styl..

onlydreams pisze...

świetna stylizacja :) Ja lubie zmiany :)
Only Dreams

Alexianes pisze...

Zmiany są nieuniknione, mogą być dobre i złe, ale trzeba się z nimi pogodzić i iść dalej. Cudowna stylizacja, zakochałam się w tej kurtce!

the tales of life

Unknown pisze...

Świetne zdjęcia!
Zapraszam na nowy wpis,
Obserwuję i liczę na rewanż!
http://zohanbloguje.blogspot.com/

Szalone ale Prawdziwe ;3 pisze...

Prawdziwy post :). Śliczna kurtka. Jesteś bardzo fotogeniczna. Pozdrawiam! /Klaudia
NASZ BLOG

Mikijiu pisze...

Super kurteczka! ♥

https://roseaud.blogspot.com/

Karina Saktura pisze...

Pięknie wyglądasz! :)
Mój blog :)

xthy pisze...

Świetnie wygladasz , idealna kurtka ;*
http://xthy.blogspot.com/

Lucy-chan pisze...

Super stylizacja i zdjęcia :D Kurtka jest świetna!
Pozdrawiam :)

http://lucy--chan.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl